آگهی مجمع دعوت نامه‌ای می‌باشد که سهامداران را برای حضور در مجمع شرکت ها دعوت کرده تا به منظور حرکت به سمت توسعه، مشکلات و مسیر رشد با تصمیمات کلیدی اتخاذ شود.

آگهی مجمع در چه روزنامه هایی منتشر و چاپ می شود ؟

آگهی مجمع معمولا در روزنامه رسمی هر شرکت چاپ میشود. روزنامه ای که در اساسنامه  آن شرکت انتخاب شده است که کلیه آگهی های قانونی شامل مزایده و مناقصه و مجامع و انحلال و افزایش و کاهش سرمایه درآن روزنامه منتشر میشود.

نمایندگی روزنامه به واسطه در اختیار داشتن کارگزاری رسمی روزنامه کثیر الانتشار و استانی، آگهی های شما را نظیر آگهی مجمع و  همچنین آگهی های تشریفاتی (مناقصه، مزایده، دعوت مجمع، پذیره نویسی سهام و …) را با قیمتی پایین تر از تعرفه رسمی روزنامه‌ها و خبرگزاریها درج می‌نماید.

انتشار آگهی مجامع عمومی
انتشار آگهی مجامع عمومی

| جهت مشاوره آنلاین با کارشناسان ما در واتساپ بر روی لینک کلیک فرمایید.

آگهی مجامع عمومی چیست؟

آگهی مجامع عمومی در واقع یک فراخوان ساده است که در آن یک شرکت سهامی به طور دوره ای که می ‌تواند سالیانه باشد، از کلیه ی سهامداران خود دعوت می‌ کند تا در جلساتی عمومی سیاست های کلی شرکت را به اطلاع تمامی مالکان برساند.

دلیل انتشار آگهی مجمع عمومی

وقتی یک شرکت به شکل سهامداری اداره می ‌شود، باید در تصمیم گیری های مدیریتی خود، سهامداران را دخیل نماید. چرا که هر سهام داری در واقع به نوعی مالک آن مجموعه محسوب می شود که با توجه به حجم سهامی که دارد می تواند قدرت تصمیم گیری بالاتری برای خود انتظار داشته باشد.

از سوی دیگر بسیاری از سهامداران که اصولاً با هدف کسب منفعت تصمیم به خرید سهام یک شرکت سهامی را گرفته اند، بدون آن که اهمیتی به مدیریت و سیاست های کلی شرکت داشته باشند، فقط می خواهند در جریان سود و زیان شرکت قرار بگیرند تا در باب سهام خود تصمیم ‌گیری کنند.

اهمیت آگهی روزنامه

امروزه با توجه به پیشرفت فرایند اطلاع رسانی توسط اینترنت و همچنین فراوانی علوم ارتباطی اینطور برداشت می‌ شود که روزنامه ها دیگر جایگاه خود را از دست داده‌ اند اما با این حال روزنامه ها، جزو فراوان ترین و ارزان ترین وسیله افزایش آگاهی و خرد جمعی به شمار می‌ روند.

چرا که محوریت اصلی روزنامه در طول سالیان دراز، از بین بردن و کاهش جهل و بی خبری می‌ باشد. از اصلی ترین ویژگی های روزنامه سادگی و روانی مطالب ارائه شده آن بود كه درک موضوع را برای افراد كم سواد و حتی بی‌ سواد قادر می‌ ساخت. به دلیل قدمت سابقه حضور روزنامه که در ایران به دوره قاجار باز می‌ گردد، فرهنگ روزنامه خوانی همچنان در کشور ما با استقبال زیادی مواجه است. چراکه طیف وسیعی از اقشار گوناگون جامعه را تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌ دهد.

شاید این روزها باید روزنامه را اصلی ترین جریان شکل گیری تبلیغات و آگهی دانست. ایجاد بستری جهت پوشش تمام مناطق شهر های ایران زمین در کنار تیراژ بالا در مدت کوتاه با هزینه کم از جمله مزایای آگهی در روزنامه می‌باشد.

در صورت عدم داشتن زمان کافی جهت مطالعه مطالب ارائه شده بالا PDF زیر را دانلود کنید.

دانلود PDF آگهی مجمع در چه روزنامه ای چاپ می شود؟

| جهت دریافت تخفیفات ویژه می‌ توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با کارشناسان ما

 

 

برچسب‌ها:, , , , , , , , , ,

پاسخ دهید