در صورت پیدا نشدن مدارک کاربردی، اولین قدم ثبت آگهی مفقودی در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار است. همراه ما با بررسی نمونه متن آگهی مفقودی مدرک دانشگاهی باشید.

نمونه متن آگهی مفقودی مدرک دانشگاهی

نمونه متن آگهی مفقودی مدرک دانشگاهی برای شما در زیر آورده شده است

مدرک فارغ‌التحصیلی اینجانب … فرزند … به شماره شناسنامه … و کد ملی … صادره از … در مقطع … رشته … صادره از دانشگاه … با شماره … مفقود گردیده و فاقد اعتبار قانونی است. از یابنده  تقاضا می‌شود اصل مدرک را به دانشگاه … به نشانی … ارسال نماید.

(نمونه متن آگهی مفقودی مدرک دانشگاهی)
(نمونه متن آگهی مفقودی مدرک دانشگاهی)

| جهت مشاوره آنلاین با کارشناسان ما در واتساپ بر روی لینک کلیک فرمایید.

نکات آگهی مفقودی مدرک دانشگاهی

دلیل نمونه متن آگهی مفقودی مدرک دانشگاهی یا به طور کل آگهی مفقودی مدارک مهم جلوگیری از سوءاستفاده بوده و همچنین تمام دانشگا‌ه‌های سراسری برای انواع مدارک دانشگاهی اعم از مفقود شدن موارد زیر:

  • مفقودی مدرک فوق‌لیسانس
  • مدرک لیسانس
  • گم شدن مدرک دکترا
  • مفقود شدن مدرک کاردانی

خواهان درج آگهی در روزنامه‏‌های کثیرالانتشار هستند.

اهمیت آگهی روزنامه

امروزه با توجه به پیشرفت فرایند اطلاع رسانی توسط اینترنت و همچنین فراوانی علوم ارتباطی اینطور برداشت می‌ شود که روزنامه ها دیگر جایگاه خود را از دست داده‌ اند اما با این حال روزنامه ها، جزو فراوان ترین و ارزان ترین وسیله افزایش آگاهی و خرد جمعی به شمار می‌ روند.

چرا که محوریت اصلی روزنامه در طول سالیان دراز، از بین بردن و کاهش جهل و بی خبری می‌ باشد. از اصلی ترین ویژگی های روزنامه سادگی و روانی مطالب ارائه شده آن بود كه درک موضوع را برای افراد كم سواد و حتی بی‌ سواد قادر می‌ ساخت. به دلیل قدمت سابقه حضور روزنامه که در ایران به دوره قاجار باز می‌ گردد، فرهنگ روزنامه خوانی همچنان در کشور ما با استقبال زیادی مواجه است. چراکه طیف وسیعی از اقشار گوناگون جامعه را تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌ دهد.

شاید این روزها باید روزنامه را اصلی ترین جریان شکل گیری تبلیغات و آگهی دانست. ایجاد بستری جهت پوشش تمام مناطق شهر های ایران زمین در کنار تیراژ بالا در مدت کوتاه با هزینه کم از جمله مزایای آگهی در روزنامه می‌باشد.

 

در صورت عدم داشتن زمان کافی جهت مطالعه مطالب ارائه شده بالا PDF زیر را دانلود کنید.

دانلود PDF نمونه متن آگهی مفقودی مدرک دانشگاهی

| جهت دریافت تخفیفات ویژه می‌ توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با کارشناسان ما

برچسب‌ها:, ,

پاسخ دهید